آموزش مسائل جنسی

آموزش مسائل جنسی،آموزش مسائل زناشویی

آموزش مسائل جنسی... از سیر تا پیاز!

نگاهی متفاوت ...

آموزش مسائل جنسی آموزش مسائل زناشویی اموزش مسائل زناشویی با تصاویر

آناتومی زن و مرد را کامل توضیح می‌دهد. معلوم است برای بعضی‌ها خیلی هم جدید نیست، اما عده‌ای هم هستند که از چهره‌شان می‌خوانی بار اولشان است که به این نحو با عکس و تصویر اطلاعات می‌گیرند. بعضی‌ها خونسردند و بعضی دیگر هم سعی می‌کنند خونسردی‌شان را حفظ کنند! بالاخره اول تا آخر این همایش همین مباحث است و بس! بعد نوبت می‌رسد به یک فیلم کارتونی بسیار ساده که بارداری را روایت می‌کند. اسپرم وارد رحم می‌شود و این شروع فیلمی است که مرحله‌ای به واقع ظریف و دقیق از زندگی زن را به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب را بخوانید ...


ادامه مطلب
نوشته شده در برچسب:اموزش مسائل جنسی,اموزش مسائل زناشویی,اموزش مسائل زناشویی با تصاویر,ازدواج,ساعت توسط زندگی شیرین|

ازدواج ها و اشتباه ها

آموزش مسائل جنسی آموزش مسائل زناشویی (ازدواج ها و اشتباه ها)

باورهای نادرست درباره ازدواج، یکی دوتا نیستند و معدودی که به آن اشاره شد، تنها مشتی نمونه خروار است. نگاهی می‌اندازیم به برخی از رایج‌ترین باورهای نادرست درباره ازدواج.
ازدواج کند، خوب می‌شود!
یكی از باورهای نادرست درباره ازدواج این است كه ازدواج می‌تواند به بهبود بیماران روان‌پزشكی كمك كند. منشاء شكل‌گیری این باور، این تصور نادرست است كه مشكلات جنسی، علت بروز بیماری‌های روان‌پزشكی هستند بنابراین اگر فرد از نظر جنسی ارضا و خلاء ناشی از نیاز جنسی او پر شود، شفا خواهد یافت!

ادامه مطلب را بخوانید ...


ادامه مطلب
نوشته شده در برچسب:اموزش مسائل جنسی,آموزش مسائل زناشویی,ازدواج, ازدواج ها و اشتباه ها,ساعت توسط زندگی شیرین|

آموزش مسائل جنسی، آموزش مسائل زناشویی (ازدواج)

تصمیم درست برای ازدواج

تصمیم گیری منطقی چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. یعنی بتوانید براساس فکر و منطق جلو بروید و تلاش کنید همه‌ اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری کرده و بعد از سبک و سنگین کردن تصمیم بگیرد. برای گرفتن یک تصمیم منطقی باید هیجانات، عواطف، وابستگی ها، اضطرار و تایید گرفتن از دیگران را کنار گذاشت و با بررسی پیامدهای احتمالی انتخاب آگاهانه قدم برداشت...

ادامه مطلب را بخوانید ...


ادامه مطلب
نوشته شده در برچسب:ازدواج,,ساعت توسط زندگی شیرین|

Design By : Pars Skin